Bądź na bieżąco. Wyślij do nas zgodę, poprzez formularz, na otrzymywanie Newsletter. Robiąc to akceptujesz Regulamin oraz Politykę Prywatności
NEWSLETTER
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16
tel. +48 574 934 344
email: sklep@jarp.pl
INFORMACJE
Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave
Media Społecznościowe
REGULAMIN SKLEPU
W niniejszym regulaminie Sklepu Internetowego JARP Joanna Grzywacz, określamy warunki współpracy i realizacji Państwa zamówienia. Dokładamy wszelkich starań aby zamówiony towar został do Państwa dostarczony w jak najszybszym terminie, zgodnie w przyjętymi standardami przedstawionymi poniżej.
REALIZACJA ZAMOWIEŃ
Dokonanie zakupu w Sklepie możliwe jest po uprzedniej rejestracji konta lub bez jego zakładania.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Klient ma możliwość dokonania zamówienia wysyłając FORMULARZ ZAMÓWIENIA znajdujący sie na stronie WWW.JARP.PL (z możliwością pobrania na dysk) oraz po podaniu wszystkich danych niezbędnych do jego realizacji (zamówienie wysłane na adres email sklep@jarp.pl ) lub poprzez SKLEP INTERNETOWY dodawać produkty do koszyka , zatwierdzajać zakup oraz dokonując platności.
Aby móc zrealizować zamówienie należy po wybraniu produktów, określić dane do faktury (imię, nazwisko, adres, nip) oraz wysylki (imię, nazwisko, adres docelowy dostawy np. paczkomat/miejsce zamieszkania, nr telefonu oraz adres email).
Zamówienia, mogą być składane przez 7 dni w tygodnia / 24 godziny na dobę.
DOSTAWA
Dla Państwa wygody oferujemy kilka sposobów dostawy zamówień (Paczka Orlen, Inpost paczkomat lub Kurier)
Czas dostawy składa się z czasu kompletowania zamówienia (standardowo około 1-3 dni / w przypadku wydłużonego terminu poinformujemy*) i czasu wysyłki (uzależniony od rodzaju dostawy).
Czas kompletowania zamówienia podany jest na karcie produktu, zazwyczaj są to 1-3 dni robocze (nie licząc dnia otrzymania zamówienia w godzinach popołudniowych), jeśli produkt jest w magazynie. Zamówienie kompletujemy dopiero po otrzymaniu płatności.
*Sprzedający w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w czasie określonym powyżej, zobowiązuje się do:
-zawiadomienia klienta telefonicznie lub na adres wskazany przy rejestracji Konta, zwrotu wpłaconej sumy za towar – chyba, że Kupujący zgodzi się na otrzymanie towaru w późniejszym terminie.
-dostarczyć towar zastępczy o takiej samej jakości oraz wartości, jednakże Kupujący nie musi wyrazić zgody.
Informacje dodatkowe:
Za podanie prawidłowych danych dotyczących realizacji zamówienia / dostawy – jest zamawiający. Proszę o dokładne weryfikowanie adresu dostawy oraz numeru telefonu, który jest niezbędny do wysyłki towaru.
Koszt ponownej wysyłki towaru (oraz koszt zwrotu do nadawcy) w przypadku podania błędnych danych adresowych, lub nie odebrania w terminie, ponosi Kupujący. W przypadku rezygnacji z zamówienia po wysłaniu towaru - koszt dostawy oraz za zwrot - pokrywa Kupujący.
GWARANCJA
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
/Zgodnie z Kodeksem Cywilnym art. 221 gdy kupujący nie jest konsumentem w jego rozumieniu, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z literą prawa. Towar zakupiony w naszym sklepie, objęty jest 14-dniową gwarancją rozruchową i podlega zwrotowi w razie nie działania na koszt kupującego, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych nie wynikłych podczas transportu. Chyba, że została zawarta inna informacja na stronie przedmiotu./
W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i czasu gwarancji jest każdorazowo umieszczana na stronie/w opisie produktu.
W przypadku Towaru, który posiada wadę, Kupujący ma prawo do:
REKLAMACJE / RĘKOJMIA
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
2 lata lub inaczej (informacja zawarta w opisie produktu)
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców
Adres do reklamacji
JARP Joanna Grzywacz
Św. Cyryla i Metodego 3/59
65-533 Zielona Góra
koniecznie dopisek : REKLAMACJA
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
/Zgodnie z Kodeksem Cywilnym art. 221 gdy kupujący nie jest konsumentem w jego rozumieniu, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z literą prawa. Towar zakupiony w naszym sklepie, objęty jest 14-dniową gwarancją rozruchową i podlega zwrotowi w razie nie działania na koszt kupującego, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych nie wynikłych podczas transportu. Chyba, że została zawarta inna informacja na stronie przedmiotu./
W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i czasu gwarancji jest każdorazowo umieszczana na stronie/w opisie produktu.
W przypadku Towaru, który posiada wadę, Kupujący ma prawo do odstąpienia umowy w terminie do 14 dni od dnia zakupu lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny. Sprzedający może towar wymienić, usunąć wadę lub na życzenie Klienta dokonać zwrotu kwoty uiszczonej za dany przedmiot.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy sprzedaży pod adresem biuro@jarp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać co najmniej jeden przedmiot reklamacji informacją w temacie iż jest to Reklamacja, oraz wypełnionym FORMULARZEM ZWROTU. Formularz zwrotu towaru należy czytelnie wypełnić, dokładnie opisując wadę i dołączyć do przesyłki. Przykładowy Formularz może zostać przesłany na prośbę Kupującego.
Sprzedający może, w przypadku braku lub niejasnych informacji, prosić o doprecyzowanie / uzupełnienie danych. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać : imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, nr aukcji i login kupującego, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Zwracany towar powinien zostać nadany najtańszą opcją oferowaną przez Sprzedającego, ewentualnie inna możliwość powinna zostać skonsultowana ze Sprzedającym.
(Art. 33. prawa konsumenta
Zwolnienie z obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów).
Reklamacja winna być rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź może być wysłana pisemnie na adres Kupującego lub w wersji elektronicznej na adres e-mail.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia na poziomie dostarczenia przesyłki przez przewoźnika, należy bezwzględnie spisać protokół szkody (jeśli doręczyciel nie posiada druków proszę spisać protokół na zwykłej kartce. Jest to warunek konieczny do przeprowadzenia skutecznej reklamacji u przewoźnika)
ZWROT oraz ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY – w terminie do 14 dni. dotyczy produktów w sprzedaży detalicznej (towar jednak musi być nie używany, oryginalnie zamknięty). Zamówienia składane przez Klienta jako firma, nie podlegają zwrotowi. Towar pod zamówienia indywidualne/wielkogabarytowe – nie podlega zwrotom.
Kupującemu przysługuje prawo zwrotu towaru (transport na koszt Kupującego) bez podania przyczyny tylko i wyłącznie w przypadku towaru w nienaruszonym stanie, bez oznak użytkowania. Towar musi być wysłany wraz z wypełnionym FORMULARZEM ZWROTU. Formularz zwrotu towaru należy czytelnie wypełnić i dołączyć do przesyłki. Przykładowy Formularz może zostać przesłany na prośbę Kupującego. Sprzedający może, w przypadku braku lub niejasnych informacji, prosić o doprecyzowanie / uzupełnienie danych. Formularz powinien zawierać : imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę zwrotu, nr zamówienia/faktury kupującego, przedmiot oraz wskazanie na jaki rachunek bankowy dokonać przelewu należności.
PŁATNOŚĆ
Ceny produktów są cenami brutto w PLN lub w innej walucie określonej w indywidualnej wycenie. Nie zawierają kosztów dostawy (chyba że została zawarta w opisie lub promocji, czytelna informacja o tym, iż dostawa jest bezpłatna). Zamawiający jest zobowiązany do dokonania płatności za zakupiony towar, wybierając jedną z poniższych opcji
W przypadku braku wpłaty, Sprzedający ma prawo po 4 dniach roboczych anulować zamówienie.
Fakturę VAT wystawiamy na życzenie klienta. Zgodnie z przepisami, NIP należy podać przed złożeniem zamówienia (należy podać NIP oraz dodać informacje w uwagach)
POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ PLIKÓW COOKIE.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Dane zostaną przetwarzane w celu wykonania umowy sprzedaży zawartej poprzez dokonanie zakupu w sklepie internetowym (dotyczy art. 5 RODO i art. 6 ustawy z 26.05.1982r.) oraz celach analitycznych/ statystycznych , czy też indagracji ewentualnych roszczeń. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji powyższych celów.
Administrator może gromadzić następujące dane: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, numer telefonu, adres poczty e-mail. Podstawę ich przetwarzania stanowi art. 9 ust. 2 pkt (f) RODO.
posiada Pani/Pan prawo:
Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Informujemy, iż nasza strona korzysta z plików cookies (plików zapisywanych na komputerze lub innym urządzeniu, pozwalających na dostarczanie danych statystycznych o aktywności oraz preferencjach). Wyłączenie stosowania plików cookies w swojej przeglądarce internetowej może spowodować utrudnienia w korzystaniu z oferty naszego Sklepu. Więcej informacji znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.
Nie odpowiadamy za zawartość oraz za ochronę Państwa dany osobowych, stron przez nas nieadministrowanych, nawet jeżeli link do niej znajdował się na stronie naszego sklepu.
Oświadczamy, że udostępniamy Państwa dane, zgromadzone na potrzeby realizacji zamówienia firmom kurierskim/spedycyjnym realizującym dostawę zamówionego towaru. Wyjątek stanowi wyrażenie zgody klienta lub żądanie organów do tego uprawnionych w skutek toczącego się postępowania.
*W przypadku wysyłki towaru, niezbędne jest przekazanie firmie transportowej Państwa danych teleadresowych, numeru telefonu oraz adresu email.
Zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej GPSR (UE) 2023/988, osobą odpowiedzialną za zgodność produktu z przepisami jest:
OSOBA ODPOWIEDZIALNA / DYSTRYBUTOR
JARP Joanna Grzywacz
Św. Cyryla i Metodego 3/59
Zielona Góra 65-533
Polska
Kontakt
+48 574 934 344
sklep@jarp.pl
Wszelkie uwagi, sugestie prosimy kierować na adres email sklep@jarp.pl
Informacje dodatkowe:
PRAWA AUTORSKIE :
<a href="https://pl.freepik.com/darmowe-zdjecie-wektory/biznes">Biznes pliki psd utworzone przez freepik - pl.freepik.com</a>